Proszę dajcie mi odpowiedzi na te pytania poniżej!!!!!

1. Wymień sposoby przysyłania rozmów telefonicznych.
2.Rodzaje telefonów.
3. Podstawowe elementy telefonu.
4. Dane techniczne telefonu.
5. Wymień zawody związane z telekomunikacją.

pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bardzo pilne proszę bardzo o pomoc!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2010-04-08T17:18:21+02:00
1- telefony stacjonarne oraz komórkowe
- komputer, a ściślej internet
- faks
- radio
- telewizja.
2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:27:54+02:00
1. Rozmowa i sms
2. Telefony komórkowe o budowie tradycyjnej - W tych komórkach klawiatura i wyświetlacz umieszczone są na jednej płaszczyźnie. Typ ten jest najbardziej rozpowszechniony.

Telefony komórkowe z klapką - W tym przypadku telefon składa się z dwóch składanych części. Na 1 znajduje się wyświetlacz, na drugiej zaś klawiatura.

Telefony komórkowe typu "slider" - Tutaj telefon składa się z dwóch płaskich elementów, które nachodzą na siebie dzięki specialnym szynom. Górna płaszczyzna to ekran, dolna natomiast jest klawiaturą.

3. Klawiatura, systemy, zasilanie, wymiary i waga

4.
Standard GSM

Standard UMTS (Polski)

Standard UMTS 1900

Standard UMA

Rodzaj

Wymiary (Wys x Szer x Grub)

Waga

Wyświetlacz


Max. czas rozmowy

Max. czas czuwania

Standardowa bateria

Pamięć książki telefonicznej:

Pamięć wbudowana

Karty pamięci
Memory Stick Duo™

Procesor

Zegar procesora

Ekran dotykowy

Współczynnik SAR

Dwie karty SIM (Dual-SIM)

»MO-Call: tanie rozmowy ze światem z komórki!

xHTML

WAP

HSCSD

HSDPA

GPRS

EDGE

Bluetooth

Profil A2DP

WiFi

IrDA

USB

SyncML

Dane i Fax


Radio

RDS

Obsługa mp3

Formaty dźwięku

Polifonia

Video dzwonki

Kompozytor

Gry

Java


Video telefon

Telewizja DVB-H:

Wyjście TV

Aparat foto

- Rozdzielczość

- Zoom cyfrowy

- Lampa błysk.

Drugi aparat foto


Zrób zdjęcie i zamieść ogłoszenie MMS-em!


- Rozdzielczość

- Formaty video


Poł. oczekujęce

Poł. konferencyjne

Przekierowania

Push To Talk


Pamięć SMS

EMS

MMS

Słownik
T9
Klient email


Klawiatura

Wygaszacz

Tematy

Wymienna obudowa

Wybieranie głosowe

Głośnomówiący

Dyktafon

Zegarek

Stoper

Alarm

Kalkulator

Przelicznik walut

Organizer

Kalendarz

Tryb pracy w samolocie

Vibra

RSS

GPS


5.
Inżynier elektronik

Technik elektryk

Inżynier elektryk

Technik elektronik

Technik telekomunikacji

Inżynier telekomunikacji

Operator urządzeń nadawczych i telekomunikacyjnych

monter instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych

elektromonter linii energetycznych

elektroenergetyk

Monter aparatury, maszyn i sprzętu elektrycznego

elektromonter

monter sprzętu elektronicznego

Monter elektronik

elektromechanik