Odpowiedzi

2010-04-08T17:21:53+02:00
Romeo i Julia
Tristan i Izolda
Klara i Wacław
Zbyszko i Danuśka
Zbyszko i Jagienka
Paweł Obarecki i Stanisława Bozowska
Marcin Bororwicz i Anna Stogowska
Orfeusz i Eurydyka

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:34:49+02:00
Romeo i Julia
Tristan i Izolda
Bella Swan i Edward Cullen (zmierzch)
Zosia i Tadeusz (Pan Tadeusz)
Klara i Wacław (Zemsta)
Zbyszko i Danusia (Krzyżacy)
Jagna i Antek Boryna (Chłopi)
Nie wiem ile ci będzie potrzebne jak więcej to napisz
2 5 2