Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T08:35:09+01:00
A) równoboczny L=45cm
b)równoramienny L=25,4cm
c) różnoboczny L=13,6cm
31 4 31
2009-11-03T08:37:28+01:00
A: a=15cm b=15cm c=15cm
trójkąt równoboczny - wszystkie boki równe
obw=3a=3*15cm=45cm



B: a=7,2cm b=11cm c=7,2 cm
trójkąt równoramienny - dwa boki równe
obw=2a+c=2*7,2cm+11cm=14,4cm+11cm=25,4cm


C: a=⁴½ myślę, że to 1 1/2, bo tak mi się wyświetla, jeżeli nie to daj znać cm b=3,7cm c=5,4cm
trójkąt różnoboczny - każdy bok innej długości
obw=a+b+c=1 1/2+3,7+5,4=1,5+3,7+5,4=10,6cm
30 4 30
2009-11-03T08:37:14+01:00
W trójkącie długości boków są równe a,b,c Nazwij ten trójkąt i oblicz jego obwód jeśli:
A: a=15cm b=15cm c=15cm
jest to trójkąt równoboczny
Ob=15+15+15=45cm
B: a=7,2cm b=11cm c=7,2 cm
jest to trójkąt równoramienny
Ob=7,2+7,2+11=25,4cm
C: a=⁴½ cm=20,5cm b=3,7cm c=5,4cm
jest to trójkąt dowolny
Ob=20,5+3,7+5,4=29,6cm
33 4 33