Odpowiedzi

2010-04-08T17:24:55+02:00
1.This tree is uncommon. (to drzewo jest niespotykane)
2.Smoking in public places is illegal. (palenie w miejscach publicznych jest nielegalne)
3.This is impossible. (to jest niemożliwe)
4.He is immortal. (on jest nieśmiertelny)
5.My opinion is undeniable. (moja opinia jest niezaprzeczalna)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:41:28+02:00
1. I am innocent. (Jestem niewinny.)
2. It is improper. (To jest nieuzasadnione.)
3. What unhappiness! (Jakie nieszczęście!)
4. This bed is very uncomfortable. (To łóżko jest bardzo niewygodne.)
5. I am so impatient. (Jestem taki niecierpliwy.)

Mam nadzieję, że pomogłam :)