Odpowiedzi

2010-04-08T17:19:58+02:00
GROZI MU ZANIECZYSZCZENIE SERCA, PŁUC I INNYCH ORGANÓW
GROZA MU LICZNE ZAWAŁY ,COROBY,ZMIENIENIE KOLORU ZEBO I.T.P
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:23:08+02:00
Udar mózgu, nowotwór trzustki, zawał serca, rak płuc, rozedma płuc, zgaga, częste infekcje górnych dróg oddechowych, przyspieszanie procesu starzenia się skóry, choroby żołądka i dwunastnicy, nowotwory nerek, gruźlica, miażdżyca
3 5 3