Uzupełnij zdania
Podczas spalania pierwiastków chemicznych w ....
powstają tlenki tych pierwiastków. W zależności od rodzaju użytego pierwiastka chemicznego powstają tlenki ... lub ... niemetali. W reakcji chemicznej nazywanej reakcją ......,tlen i inny pierwiastek są.....,a.... to produkt reakcji chemicznej.

2

Odpowiedzi

2009-11-03T08:49:37+01:00
Reakcji spalania, metali, tlenki, spalania, substratami, tlenek
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T14:17:10+01:00
Tlenie
metali
tlenki
spalania
substratami
tlenek
1 1 1