Podaj określenia, tytułując je komunizm, faszyzm, dyktatura.Do których panśtw odnoszą się te sformułowania.
a) Ustrój, w którym obywatele nie posiadają podstawowych praw, w tym prawa do posiadania własności.
b) Nieograniczna władza, nie polegająca społecznej kontroli.
c) Ustrój oparty na władzy dyktatorskiej, w którym pozbawiono obywateli podstawowych praw, z wyjątkiem praw do posiadania własności.
(piszcie tak, np.A-komunizm, Rosja)
PLISSS

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:26:26+02:00
A komunizm - Rosja (ZSRR)
B dyktatura (to takze faszyzm i komunizm, nie ma osobnego panstwa gdzie bylaby sama dyktatura)
C faszynzm - Niemcy (III Rzesza)
2010-04-08T17:32:47+02:00
A) komunizm Kuba, Korea płn.
b) dyktatura Chile, Białoruś (dyktatura Łukaszenki)
C) faszyzm kiedyś Niemcy, Włochy (do 1945)
1 1 1