Odpowiedzi

2010-04-08T17:21:14+02:00
1. Woda jest potrzebna do życia.
2. Bez tlenu nie ma życia.
3.Woda to samo zdrowie.
4. Tlen to całe życie.
2010-04-08T17:27:22+02:00
Powdychaj sobie tlenu, zamiast kleju.
Pijesz wode, jesteś w modzie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:28:13+02:00
Woda - kap, kap
kran nie zakręcony
woda - kap kap
bezczynie leci znowu
woda - kap kap
zastanow sie troszeczke gdy znowu
chciec bedziesz
marnowac to bezcenne zrodlo

lub rymowanka

plynie wisla plynie odra
a twa buzka ciagle modra
zakrec krany w swoim domu
bo gdy wody ci zabrakie
plakac bedzie mowiac
,, no i ładnie, niszczyc mi sie dzis zachcialo, no i wody barzdzo malo,,