Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:25:22+02:00
X- jednostka długości
3:4
3x+4x = 2,8m
7x = 2,8m
x = 0,4 m

3*0,4m = 1,2m
4*0,4m = 1,6m

Odp. Kawałki drutu miały długości 1,2 m oraz 1,6 m
2010-04-08T17:28:35+02:00
Długośc druta = 2,8 m czyli 280 cm

to 3/4 :

3/4 * 280 cm = 3* 70 cm= 210 cm
długość po przecięciu:

280 cm - 210 cm= 70 cm
(2,8 m - 2,1 m= 0,7m)

długości po przcięciu : 210 cm= 2,1 m i 70 cm= 0,7 m