Odpowiedzi

2010-04-08T17:30:01+02:00
Helena Ostróda
Żywiec 5

Kochana ciociu!!!

Jestem na wycieczce w Karpatach nie sądziłam , że to takie piękne góry.Malownicze widoki o świcie.Świerze powietrze.
Mam piękną pogodę , która pasuje na wycieczki po górach.
Całuje i pozdrawiam.....
2010-04-08T17:31:59+02:00
Droga Ciociu Adelajdo! Sz.P.
Adelajda Kapitoła
W górach jest ciepło. 24 Górnicza
Fajnie się bawię. 23-854 Poznań
Jestem zadowolona. woj. wielkopolskie
Pozdrawia.
Alicja ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:32:32+02:00

Pozdrowienia wysokich Karpat :)
Byliśmy w Karpatach Zachodnich:)
zostały nam jeszcze do zwiedzenia
czeskie Karpaty :) jest super :)
przyjedz do nas :) Wracamy za dwa
tygodnie :)
Maciek Katarzyna Kowalska
ul. Powstańców 15/3
Katowice 41-759
1 5 1