Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:28:31+02:00
A=40m=400dm
b=50m=500dm
c=35mm=3,5cm=0,35dm
v=abc=400×500×0,35=70 000dm³, czyli 70 000 litrów wody spadło
2 5 2
2010-04-08T17:31:29+02:00
V = 400dm * 500dm * 0,35 dm
V = 200000 * 0,35
V = 70000 litrów
1 5 1
2010-04-08T17:33:18+02:00
40m = 40*10dm= 400dm
50m= 50*10=500dm
35mm= 3,5 cm = 0,35dm

V= abc
V = 400dm*500dm * 0,35dm
V= 70000dm3

1 dm3 - 1l

A więc 70000 *1l= 70000 l

odp. spadło 70000 l deszczu

Mam nadzieje że jest dobzre
1 5 1