Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:38:41+02:00
Pamiętasz jak Ci powiedziałem, że będę Cię kochał do końca świata i o jeden dzień dłużej, kłamałem zawszę będę Cię kochał...
"Magda M."

"Jeśli kochasz, nie musisz mówić, że Ci przykro.."
"Romeo i Julia"

Niektórzy uważają, że nie zasługują na miłość. Usuwają się w bok, próbując zamknąć dostęp do przeszłości.
"Wszystko za życie"

To zadziwiające jak małżeństwa rozmawiają ze sobą,nie wiedząc o czym papla drugie.
"Zakochani"

Miłość to jest takie coś, czego nie ma. To takie coś co sprawia, że nie ma litości... To tak jakby budować dom i palić wszystko wokół...
"Sara"
2010-04-08T17:46:07+02:00
1. "Wichrowe Wzgórza"
"Kocham ziemię, po której On stąpa; powietrze nad jego głową;
wszystko, czego dotknie Jego ręka, każde jego słowo, każde spojrzenie, każdy postępek i Jego całego bez zastrzeżeń"

Mam nadzieje że choć troche pomogłam:)