Odpowiedzi

2010-04-08T17:31:19+02:00
Pole kwadratu "a" do potęgi drugiej a obwód 4 razy "a"
Pole prostokata "a" razy "b" a obwód 2a+2b

a i b -długosci boków
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T17:31:54+02:00
Pole prostokąta
a*b, gdzie
a to długość jednego boku,
b to długość drugiego boku (nie równoległego, tylko prostopadłego)
Obwód - sumujesz długości wszystkich boków (a+a+b+b, w skrócie 2a+2b)

Kwadrat
Tak samo, albo:
Pole - Długość jednego boku do kwadratu, czyli a*a
Obwód - 4*a, czyli a+a+a+a
26 4 26