Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:32:07+02:00
Chociasz wygonili nas z tego wspaniałego miejsca zwanego rajem to i tak raj nie zostal zniszczony chociasz nas w nim nie ma
4 3 4
2010-04-08T17:32:27+02:00
Chodzi w tej myśli o to, że Polacy nie jeden raz byli zmuszani do emigracji, znajdowali się pod zaborami, ale nigdy nie przestali czuć się Polakami.
3 1 3
2010-04-08T17:34:06+02:00
W tych słowach chodzi o to, że Adam i Ewa zostali wygnani z raju (przez grzech), a on nie został zniszczony, zrównany z ziemią i nadal istnieje.
2 1 2