Odpowiedzi

2010-04-08T17:32:53+02:00
Policzmy ile szklanek mieści się w 20 litrach:

20 / 0,25 = 80

skoro na szklankę potrzebne są 2 łyżeczki, to na 80 szklanek:

80 * 2 = 160 łyżeczek
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:33:04+02:00
0,25 l=2 łyżeczki
20 l= x łyżeczek
....................
x=20×2:0,25
x=160 łyżeczek potrzeba cukru
1 3 1
2010-04-08T17:37:02+02:00
Objętość kotła musisz podzielić przez objętość szklanki:
20 : 0.25 = 80
Następnie to(80) pomnożyć przez 2(bo jedna szklanka =2 łyżeczki):
80*2=160

Nie jestem pewien ale wydaje mi się, że dobrze