Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T17:36:11+02:00
* Płyta pacyficzna
* Płyta północnoamerykańska
* Płyta południowoamerykańska
* Płyta eurazjatycka
* Płyta afrykańska
* Płyta indoaustralijska, wydziela się w niej płytę australijską i płytę indyjską
* Płyta antarktyczna
* Płyta Nazca
* Płyta Juan de Fuca
* Płyta karaibska
* Płyta kokosowa
* Płyta Scotia
* Płyta helleńska
* Płyta arabska
* Płyta irańska
* Płyta filipińska
* Płyta birmańska
* Płyta sundajska
5 4 5
2010-04-08T17:36:16+02:00
1.Pacyficzna,
2.Północnoamerykańska,
3.Południowoamerykańska,
4.Afrykańska,
5.Antarktyczna,
6.Eurazjatycka,
4 3 4
2010-04-08T17:37:52+02:00
-pacyficzna
-północno-amerykanska
-euroazjatycka
-irańska
-arabska
-karaibska
-kokosowa
-nazca
-południowo-amerykańska
-afrykańska
-somalijska
-filipińska
-indo-australijska
-bizmarcka
-salomona
-antarktyczna
3 5 3