Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:36:39+02:00
Myslę że o godzinie 15 w dzień... bo jak oglądałam egzorcyzmy emili rose to diabeł przychodził i miał największą moc o godzinie 3 w nocy i tam była gatka że diabeł ma najsilniejszą moc o 3 w nocy ponieważ jest to godzina odwrotna czy coś takiego do godziny 15 - godziny w której pan jezus zmartwychwstał


jeszcze obejrzę ten urywek filmu i zaraz dam znać... :)
2 1 2
2010-04-08T17:37:40+02:00
Jezus Chrystus zmartwychwstał o świcie.
2 5 2
2010-04-08T17:47:13+02:00
O 15, niektórzy dodają jeszcze szczegół pięciu minut (15:05).
2 3 2