Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T09:59:31+01:00
Ze względu na znaczenie białek dla funkcjonowania ustroju człowieka prawidłowe spożycie tego składnika ma istotne znaczenie dla zdrowia. Niedostateczny dowóz białek pokarmowych wywołuje niedożywienie białkowe, natomiast nadmierne spożycie tego składnika, zwłaszcza z produktów zwierzęcych, może wpływać negatywnie na stan zdrowia.

Niedożywienie związane jest z niedoborami białkowo-kalorycznymi.

Następstwem jego jest: zmniejszenie masy ciała i innych antropometrycznych wskaźników stanu odżywienia białkowego, osłabienie siły mięśniowej, niedokrwistość, spadek odporności, upośledzenie funkcji oddechowej, krążenia oraz trawienia i wchłaniania.
2009-11-03T10:00:56+01:00
Dzięki mięsu masz więcej siły.
Trzeba odżywiać się różnorodnie nie wolno jeść tylko 'zieleniny'
2009-11-03T12:37:08+01:00
Bo dzięki jedzeniu mięsa dostarczamy białko zwierzęce do organizmu.
Dieta powinna być urozmaicona żeby nie prowadziła do niedoboru witamin a w mięsie są witaminy z grupy B