Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:37:40+02:00
T=4 godz.
v=60km/ godz.
s=vt=4×60=240km

v=60+30=90km/godz.
t=s:v
t=240:90
t=2⅔ godziny by potrzebował, czyli 2 godziny i 40 minut
3 5 3
2010-04-08T17:38:03+02:00
S=v*t
s=4h*60km/h
s=240km

t=s/v
t=240km/90km/h
t=24/9h
t=8/3h
t=2 i 2/3h
2 2 2
2010-04-08T17:45:47+02:00
Dane: Szukane:
t=4h v2=30km/h
v=60km/h

a=v*t t=a*v
a=60*240 t=240*30
a=14400h t=7200km/h
t:a=8h