Odpowiedzi

2010-04-08T17:37:51+02:00
Minerał-pierwiastek w stanie wolnym i związek chemiczny,który wytworzył się bez udziału człowieka.
skała-naturalnie powstały zbiór minerałów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:38:37+02:00
Minerał to pierwiastek bądź związek chemiczny powstały w sposób naturalny i stanowiący składnik Litosfery

Skała to zbiór minerałów różnorodnych lub jednorodnych

To definicje z lekcji geografii z liceum to na pewno jest dobrze. Polecam się na przyszłość :)
2010-04-08T17:41:09+02:00
Minerał - to substancja chemiczna powstała w przyrodzie , o określonym składzie i o określonych wartościach fizycznych i chemicznych .



Skała - powstała w sposób naturalny w wyniku procesów geologicznych zespołami złożonymi z minerałów , mineraloidów lub materii organicznej . Zwykle występują w postaci wielkich mas skalnych .






Nie wiem może się i przyda