1.a) Kiedy wypada połowa roku nieprzystępnego , a kiedy połowa roku przystępnego? Podaj dzień , miesiąc i godzinę
b)Ile dni mija od dnia 18 lipca do 16 września ?
c)Ile tygodni i ile dni mija od 15 marca do 25 czerwca
d)Ile najwięcej , a ile najmniej poniedziałków może wypaść w listopadzie ?

4.a) Pewnego roku w kwietniu wypadło 5 niedziel i 4 poniedziałki.
W jaki dzień tygodnia wypadł 1 maja ?
b)Czy w lutym 3 niedziele mogą wypaść w dni parzyste

5.Nowy rok pewnego roku wypadł w niedzielę . Ustal , w jaki dzień tygodnia wypadł tego roku :7 stycznia , 14 stycznia , 28 stycznia , 35 dzień roku , 77 dzień roku , 245 dzień roku .

Dam naj :*

Z góry dzięki ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:17:22+02:00
1.a)
połowa roku przestępnego: 1 lipca 12:00
połowa roku nieprzestępnego: 2 lipca 0:00
b)60 dni
c)102 dni=14 tygodni 4 dni
d)najwięcej 5, najmniej 4
4.a)1 maja był w poniedziałek
b)nie
5.Wszystkie dni wypadły w sobotę.
1 5 1
2010-04-08T18:36:21+02:00
1.a) Parzysty 1 lipca o godz 12:00 Nie parzysty 2 lipca o godz 00:00
b)Mija 60 dni
c)120dni to jest 14 tygodni i 4 dni
d)Najwięcej 5 a najmniej 4poniedziałki w listopadzie

4.a) Pierwszy maja wypadł w poniedziałek.
b)Nie

5. Wszystkie dni wypadły w sobotę
2 4 2