Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:50:45+02:00
Pszenica-mysz-lis-orzeł (to było na zeszło rocznym teście szóstoklasisty)

liście róży-mszyca-biedronka-sikorka(lub inny ptak owadożerny)
2010-04-08T17:52:00+02:00
Ziemniak-stonka ziemniaczana-bażant-lis

dąb szypułkowy-pedzik przedzimek-sikorka bogatka-łasica
2010-04-08T17:52:45+02:00
Trawa --- robak --- ptak --- rys
szarotka --- lemingi --- pardwa górska --- suseł --- kruk --- gronostaj --- sowa
liście, gałązki ---zając szarak --- lis