Odpowiedzi

2010-04-08T17:49:21+02:00
Moze być;/ Ale pytasz tak sobie czy to ma byc wypracowanie???
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:43:38+02:00
Test był łatwy. Było 25 zadań
-20 zadań zamkniętych
-4 zadania z matematyki, w których trzeba było zapisać obliczenia i odpowiedzieć.
-1 zadanie z polskiego(opowiadanie).
W opowiadaniu trzeba było napisać jak rozwijała się kariera jakiejś osoby(można było zmyślić). Zadań dokładnie nie pamiętam. Jutro kupię"Gazetę Wyborczą". Tam wydrukują odpowiedzi. Jak kupię to zrobię skan i dodam do mojej odpowiedzi.
Pozdrawiam.
1 5 1