1) Napisz,które państwa Unii Europejskiej odmówiły przystąpienia do Unii Walutowej w 1998 roku.

2) Wykorzystując akronim,wpisz 4 różne określenia związane tematycznie z integracją europejską (wyłączając nazwy własne).Określenia te powinny się rozpoczynać od kolejnej litery niżej wymienionego wyrazu.
U -
N -
I -
A -

Bardzo pilne.Na dzisiaj ;)

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T18:01:04+02:00
1) Wielka Brytania, Szwecja, Słowenia.
2)
U-umowa
N-nowoczesność
I-integracja
A-aprobata
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:08:58+02:00
Wielka Brytania, Dania oraz Szwecja odmówiły przystąpienia do strefy Euro, natomiast Grecja nie spełniła wszystkich koniecznych warunków

u-ustrój
n-
i-
a-

tyle wiem mam nadzieje że pomoglam
2 4 2