Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:57:15+02:00
Muzyka country jest odmianą muzyki rozrywkowej. Podobno pochodzi z ameryki północnej. Prosta muzyka, oparta na trzy aktowym schemacie. Tworzą ja instrumenty takie jak gitara, skrzypce, prosty zestaw perkusyjny, gitara stalowa, harmonijka.
2 3 2
2010-04-08T17:58:29+02:00
Co wiem to country powstala w USA w XX wieku z polaczenia folku i bluesa
poczatkowo instrumentami na ktorych sie gralo to gitara, skrzypce i perkusja
jednak country zaczelo sie zmieniac i ulegac wplywo innym gatunkom takim jak
-jazz
-rock
-pop

wiecej informacji znajdiesz pod tym linkiem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Muzyka_country

polecam uwazam ze to co jest na tej stronie moze przepisac co do slowa poniewaz macie informacji poszukac w intenecie
na koniec w zeszycie napisz
zrodlo - wikipedia

POWODZENIA
2010-04-08T18:41:00+02:00
Muzyka country, country and western music – odmiana muzyki rozrywkowej, powstała w USA w pierwszym dziesięcioleciu XX wieku z połączenia folku i bluesa.

Pierwotnie prosta, oparta na trzyakordowym schemacie i instrumentarium składającym się z akustycznej gitary, skrzypiec i prostego zestawu perkusyjnego, wywodziła się z ortodoksyjnego folku z Appalachów. Z czasem wypracowała bardziej złożone instrumentarium, a jej forma stała się bardziej wyrafinowana. Zaczęła ulegać wpływom innych gatunków muzyki rozrywkowej takich jak: jazz, rock and roll, (który początkowo wiele czerpał z jej doświadczeń), rock i pop.

Operuje stosunkowo prostym instrumentarium, na które obok sekcji rytmicznej składają się charakterystycznie brzmiące: gitara stalowa (odmiana gitary hawajskiej); gitara i harmonijka ustna, a często także: banjo, skrzypce i pianino, tzw. honky tonk (celowo nieco rozstrojone). Utwory country to z reguły dynamiczne, proste piosenki oparte na schemacie rockandrollowym i liryczne ballady, nierzadko w rytmie walca. Ich teksty opowiadają o codziennych sprawach zwykłych ludzi (miłość, praca, zabawa, problemy finansowe, kłopoty z dziećmi itp.).

Jedną ze znanych imprez muzyki country jest międzynarodowy Piknik Country odbywający się co roku w Mrągowie.

Z czasem muzyka country wykształciła mnogość podgatunków i stylów. Do najważniejszych należą:

* country rock
* country alternatywne
* bluegrass
* współczesne country
* country pop
* Honky Tonk
* progresywne country
* tradycyjne country
* western swing