Odpowiedzi

2009-11-03T11:07:36+01:00
Ten Kościół jest historyczny.
4 4 4
2009-11-03T11:26:46+01:00
Mój dziadek posiada historyczny miecz, który należał kiedyś do polskiego księcia.
W muzeum, zawsze jest historyczny klimat.
Lubię gdy ktoś opowiada historycznie.

Myślę, że pomogłem :)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T11:33:54+01:00
Gdybyśmy pocztytali źródła historyczne to dowiedzieliśbyśmy się prawdy co faktycznie rząd III Rzeszy zamierzał uczynić z Polski. Mapy Polski i ziem związanych z nią historycznie zostały udokumentowane, tak ze zostało życie ludzi walczących o przetrwanie za okupacji historycznie spisane.
4 3 4