1.Oblicz w pamięci :
a)1% liczby 1000.
b)10% liczby 1000.
c)10% liczby 200.
2.Oblicz w pamięci :
a)1% liczby 1500.
2% liczby 1500.
4% liczby 1500.
b)1% liczby 600.
5% liczby 600.
2,5% liczby 600.
c)10% liczby 400.
5% liczby 400.
15% liczby 400.
d)100% liczby 700.
150% liczby 700.
50% liczby 700.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T17:59:56+02:00
1.
a)10
b)100
c)20

2.
15
30
60

b)6
30
15
c)
40
20
60

d)
700
1050
350
3 3 3
2010-04-08T18:00:47+02:00
1
a)10
b)100
c)20
2
a)150
300
450
b)6
30
15
c)40
20
120
d)700
1050
350
1 1 1
2010-04-08T18:05:04+02:00
1a=10
1b=100
1c=20
2a=15 30 60
2b=6, 30,15
2c=40,20,60
2d=700,1050,350