Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T11:23:42+01:00
Stężenie procentowe roztworu jest to stosunek masy substancji rozpuszczanej do masy roztworu, tak więc stężenie procentowe zależy od :
masy substancji rozpuszczanej i od masy rozpuszczalnika

masa roztworu=masa substancji +masa rozpuszczalnika
13 3 13
2009-11-03T11:24:03+01:00
- masa rozpuszczonej substancji
- rodzaj i ilość roztworu, jego masa
- temperatura roztworu
- ciśnienie
1 1 1
2009-11-03T11:44:20+01:00
*ciśnienie
*temperatura
*rodzaj rozpuszczanej substancji
*rozdrobnienie substancji
*mieszanie
1 1 1