Proszę o przetłumaczenie tekstu (może śmiesznego ale co ja poradze ? to nie ja zadawałem :P)

Dzieci zobaczyły tego potwora jedząc ryby na brzegu morza.Okazało się że potworem był Yeti który nie wiadomo jak wyszedł z podziemi. Dzieciaki bały się lecz zaczeły rzucać mu ryby. Potwór ich zobaczył popatrzył na nie i uciekł. Nie było po nim śladu, gdy dzieci opowiedziały znajomym i rodzicom to nikt im nie wierzył.

(wolał bym gdybyście to przetłumaczyli na łatwy sposób bez skomplikowanych zdań ) z góry dziękuje ! :P

2

Odpowiedzi

2010-04-08T18:05:03+02:00
Kinder sahen dieses Monster essen die Fische am Ufer morza.Okazało das Monster, das den Yeti, die nicht wissen, wie man den Keller verlassen wurde. Die Kinder hatten Angst vor ihm, sondern fing an, Fische zu werfen. Monster sah sie schaute er sie an und flohen. Es gab keine Spur hinterher, wenn die Kinder zu Freunden und Eltern haben sich dafür entschieden niemand glaubte ihnen nicht
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:05:59+02:00
Kinder sah, dieses Monster essen die Fische am Ufer des Meeres.
Es stellte sich heraus, dass der Yeti ein Monster, der nicht weiß, wie man den Keller verlassen wurde. Die Kinder hatten Angst vor
ihm, sondern fing an, Fische zu werfen. Monster sah sie schaute
er sie an und flohen. Es gab keine Spur hinterher, wenn die Kinder
zu Freunden und Eltern haben sich dafür entschieden niemand
glaubte ihnen nicht.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)