Odpowiedzi

  • PLS
  • Początkujący
2010-04-08T18:11:33+02:00
Autorytet kształtuje charakter dziecka
uczy jak odrużniac dobro od zła
dzięki autorytetowi w rodzinie dziecko nie szuka go poza domem co często który często jest negatywnym wzorcem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:14:39+02:00
W rodzinie jest potrzebny autorytet, oto kilka argumentow:
- w fazie dojrzewania każdy nastolatek potrzebuje wzorca, a dzisiejsza młodzież nie daje najlepszego przykładu
- na pewno każde dziecko wyniesie z domu niektóre normy i zasady, ktore wprowadzi w swoje dorosłe życie - autorytet umożliwia odnalezienie potrzebnych wartości
- bierzemy przykład z danej osoby - naszego autorytetu - jak zachować się w pewnych sytuacjach życiowych
- możemy podziwiać tą osobę za to kim jest i jaka jest
- mobilizuje nas do wysiłku - ufamy tej osobie, więc cieszymy, że w nas wierzy i wspiera, pomaga nam w realizacji zamierzonych celów