Odpowiedzi

2010-04-08T18:15:23+02:00
2010-04-08T18:16:11+02:00
Moim zdaniem, szczęśliwy dom to taki dom , w którym mieszka miłość, zgoda, spokój. Nie jest najważniejszy wystrój, prestiż.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T18:18:01+02:00
Moim zdaniem szczesliwy dom stanowi pelna rodzina i jej szczescie.
Taka maksyma ktora widnieje w sercu kazdego czlonka( "Carpe dniem "-chwytaj dzien " ).

Zeby czerpali jak najwiecej z dnia i godnie znosili wloty i uupadki ;//
by wiedzieli ze szczescia nie daja tylko same piniadze
a milosc, radosc, przyjazn , pokoj ;))
I by mieli do sb pelne zaufanie ;DD


Licze na naj ;DD