Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:14:40+02:00
Powoduje uzależnienie psychiczne i fizyczne, powoduje uszkodzenie komórek organizmu oraz zahamowanie rozwoju u osób które przechodzą dojrzewanie.
7 3 7
2010-04-08T18:16:10+02:00
-gdy jest się pod wpływem alkocholu i jedziesz po pijanemu można mieć wypadek co jest zagrożeniem dla życia innych i samego siebie.
-od palenia papierosów można dostać raka
-od narkotyków można sie uzaleznić jak zresztą od alkocholu i papierosów.
3 2 3
2010-04-08T18:17:16+02:00
Używanie alkocholu, papierosów czy narkotyków jest bardzo groźne, ponieważ wytwarzają ogromne szkody w ciele człowieka. Palenie powoduje raka płuc oraz niszczy nasza skórę. Alkochol niszczy naszą wątrobę. Gdy będziemy przekraczac dozwolona dawkę alkocholu możemy popaść w tak zwany alkocholizm. Natomiast narkotyki są niebezpieczne, bo uzależniaja.
15 4 15