Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Veah
  • Początkujący
2010-04-08T18:19:17+02:00
Europa:
-Donato Bramante. Tempietto w Rzymie.
-katedra Santa Maria del Fiore, Florencja.
Polska:
-Rynek Wielki w Zamościu
-Kamienice w Kazimierzu nad Wisłą
-Dziedziniec Zamku Królewskiego, Kraków.
4 3 4
2010-04-08T18:19:49+02:00
* skrzydło Luwru
* Tempietto w Rzymie
* kościuł S. Maria delle Grazie w Mediolanie
* Palazzo Pitti we Florencji
* Fasada kościoła Santa Maria Novella
* Kaplica Pazzich
* Bazylika św. Piotra
* Kościół San Giorgo Maggiore
* Bazylika w Vinzenzy
* Villa Capra
4 3 4
2010-04-08T18:23:37+02:00
POLSKA;
Wawel - Kaplica Zygmuntowska
Zamek Królewski na Wawelu - Dziedziniec
Zamek w Krasiczynie
Kraków - Sukiennice
Ratusz w Poznaniu
Złota Brama w Gdańsku
EUROPA:
Zamek Ambras - Sala Hiszpańska
Ratusz w Augsburgu(Niemcy)
Zachodnie skrzydło Luwru(Francja)
Zamek Ambras(Węgry)
Palazzo Pitti we Florencji (Włochy)
Tempietto w Rzymie(Włochy)
Bazylika św. Piotra(Włochy)
5 5 5