Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:14:27+02:00
Dane:
V1 = 2l
m1 = 2kg
m2 = 0,2kg
C1 = 4190J/(kg*C)
C2 = 920J/(kg*C)
Δt = 100 stopni
E = ?

Q₁= 4190 * 2 * 100 = 838000
Q₂= 920 * 0,2 * 100 = 18400

E = Q₂: (Q₁+Q₂)
E = 18400 : (83800 + 18400) ≈ 0,021J

Odp. Na ogrzanie naczynia zużyte jest 0,021J energii.
11 4 11
2010-04-08T18:15:27+02:00
M=0,2kg
t=100-0=100
cw=920

Q=m*t*cw=0,2*100*920=18400J
:)
14 4 14