Odpowiedzi

2010-04-08T18:20:52+02:00
Poniewaz objeło one dużo dziedzin z życia ludzkiego .Byli to m.in nauka religia oświata a nawet obyczaje i polityka
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:24:00+02:00
Ruch umysłowy wieku XVIII nazwano oświeceniowym, ponieważ w tym wieku głoszono wiele nowych haseł, dotyczących wolności i równości ludzi
dzięki hasłom oświeceniowym wywołano wiele rewolucji, np. francuską
podpisano w tym wieku w roku 1776 dzięki nim Deklarację Niepodległości i powstały Stany Zjednoczone Ameryki
we Francji w 1789 ogłoszono Deklarację Praw Człowieka i Obywatela
13 3 13