Hej mam do was wielką proźbę
Pszetumaczcie mi to na język niemiecki

Mam na imię kamila.
Mam 13 lat.
mieszkam w Ujezdzie.
Pochodze z Polski.
Jestem szczupła, zabawna, mam bląd włosy i jestem niska.
Ja lubię muzykę.
Jestem uczniem.
Moja mama ma na imię .........
Ona ma 38 lat.
Z zawodu jest nauczycielką
Ona jest zabawna mądra, miła, szczupła i ładna.
Ona interesuje się gotowaniem.
Mój tata ma na imię ..........
On ma 41 lat.
Z zawodu jest inżynierem.
On interesuję się wentkarstwem.
On jest szczupły wysoki, dowcipny i miły.
Mam 2 braci.
oni są zabawni ,wysportowani i inteligentni.
oni lubią sport i komputeryOni są uczniami.

Z gury dziękuję i proszę o szybkie odp :]

3

Odpowiedzi

2009-11-03T12:23:59+01:00
Mein Name ist Kamila
Ich bin 13 Jahre
Ich lebe in Ujezdzie.
Ich komme aus einem polnischen
Ich bin schlank, lustig, ich habe blonde Haare und ich bin gering.
Ich mag Musik.
Ich bin Student.
Meine Mutter heißt .........
Sie ist 38 Jahre.
Der Beruf ist ein Lehrer
Sie ist witzig, intelligent, nett, schlank und hübsch.
Sie ist in der Küche interessiert.
2009-11-03T12:57:57+01:00
Ich heiBe Kamila
ich bin 13 Jahre alt
ich wohne in ...
abstammen in Polen
ich bin schlank,lustig . ich habe blondes Haare und ich bin klein
ich lieben music
ich bin szulerin
mein mutter ist..
Sie sind 38 Jahre alt
Sie Beruf ist Leherin
Sie ist szlank,kleinen und schön
sie interessieren die kocht
Mein Vatter ist
er ist 41Jahre alt
er sind ingenieur beruf
er interessiert angler
er ist schlank,groß und amüsant
ich habe dwei bruder
Sie sind amüsant, sportlich und intelligischen
Sie ist lieben Sport und PC und sie hat schüleren




Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T13:07:03+01:00
Mam na imię kamila. - Ich heiße Kamila.
Mam 13 lat. - Ich bin 13 Jahre alt.
mieszkam w Ujezdzie.- Ich wohne in Ujezdzie.
Pochodze z Polski. - Ich komme aus Polen.
Jestem szczupła, zabawna, mam bląd włosy i jestem niska. -
-Ich bin schlank, lustig, ich habe blond Haare und ich bin gering
Ja lubię muzykę. - Ich mag Musik.
Jestem uczniem. - Ich bin Stundent.
Moja mama ma na imię ......... - Meine Mutter heißt ..........
Ona ma 38 lat. -Sie hat 38 Jahre alt.
Z zawodu jest nauczycielką - Der Beruf ist eine Lehrerin.
Ona jest zabawna mądra, miła, szczupła i ładna.
- Sie ist witzig, intelligent, nett, schlank und schön.
Ona interesuje się gotowaniem.
-Sie interessiert sich Küche (?).
Mój tata ma na imię .......... - Mein Vater heißt ...
On ma 41 lat.
- Er ist 41 Jahre alt.
Z zawodu jest inżynierem.
Der Beruf ist (?)
On interesuję się wędkarstwem.
-Er interessiert sich (?)
On jest szczupły wysoki, dowcipny i miły.
Er ist schlank und nett.
Mam 2 braci. - Ich habe zwei Bruder.
oni są zabawni ,wysportowani i inteligentni.
Sie sind sportisch (?)
oni lubią sport i komputery
Sie mögen ein Sport und die Computeren.
Oni są uczniami.
Sie sind Student.