Odpowiedzi

2010-04-08T18:19:09+02:00
W swoich garbach ma zapasy wody
jest odpowiednio zbudowany tylko tyle wiem
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:22:01+02:00
Posiadanie garba(zapas tluszcz, specyficzna budowa układu moczowego (długie pętle Henlego, pozwalaja na duza oszczednosc wody), moze zamykac i otwierac nozdzrza(dzieki temu w czasie byrzy nie dostaje sie piasek do ukladu oddechowego), duże kopyta (ułatwiają chodzenie po zapadającym się piasku)
3 4 3
2010-04-08T18:23:36+02:00
1) posiadają garb lub garby w których mogą przetrzymywać nawet 45 kg tłuszczu

2) są odporne na długotrwały brak wody

3) ich skóra pełni funkcję termoizolacyjną więc pozwala im regulować temp. ciała w dzień gdy jest gorąco i w ncy gdy jest zimno
1 4 1