Odpowiedz na pytania (wstaw kolo pytan numerek do ktorego jest pytania)
1 Kwiat tatrzański, relikt epoki lodowcowej
2Najwieksze pasmo górskie Sudetow
3Miasto na koncu polskiego Polwyspu
4 Zabytkowe miasto na poludniu Wyzyny Lubelskiej
5Owad z Ządlem
7Dolny-zabytkowe moasto nad wyspa
8Sniezne niebezoieczenstwo w gorach
9Popularna nazwa zajaca
10gatunek sosny rosnacej w tatrach
11nie przed....
12 Potok w Tatrach tworzacy siklawe
13w niej budowanesa statki
14Drzewo regla gornego
15Zapora w rzece
16rzeka najwiekszy doplyw warty
17do zjezdzania zima z gorki
18slaska lub podlaska
19szczecinski lub wislany
20cel gorskiej wspinaczki
21 bielik symbol wolinskiego parku narodowego
22miasto na jeziorem lebsko
23baltyckie
24miasto na jeziorem lebsko
25sluza do gry lub przecinania
26puszcza w gyrach swietokrzyskich
27polana, hala
28ciecz niezbeda do zycia
29drewniany dom
30tworzy torfowiska na polesiu lubelskim
31 lod na rzece
32jaskinia kolo kielc
33gury stanowiace znacza czesc karpat polskich
34cel podrozy statkow

SRY ZA BEDY ORT ITP !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:26:54+02:00
1 szarotka alpejska
2 karpaty
3 Hel
5 pszczoła lub osa
8 lawina
9 szarak
10 kosodrzewina
11 po
15 tama
17 sanki lub narty
18 nizina
19 zalew
20 szczyt
21 orzeł
23 morze
25 nożyczki
28 tlen
31 kra
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T18:34:21+02:00
1 Kwiat tatrzański, relikt epoki lodowcowej-szarlotka alpejska
2Najwieksze pasmo górskie Sudetow--karpaty
3Miasto na koncu polskiego Polwyspu-hel
4 Zabytkowe miasto na poludniu Wyzyny Lubelskiej-zamość
5Owad z Ządlem-osa
7Dolny-zabytkowe moasto nad wyspa-wolin
8Sniezne niebezoieczenstwo w gorach-lawina
9Popularna nazwa zajaca-szarak
10gatunek sosny rosnacej w tatrach-limba
11nie przed....
12 Potok w Tatrach tworzacy siklawe-potok roztoka
13w niej budowanesa statki-stocznia
14Drzewo regla gornego-kosodrzewina
15Zapora w rzece-tama
16rzeka najwiekszy doplyw warty-NoteĆ
17do zjezdzania zima z gorki-sanie
18slaska lub podlaska-nizina
19szczecinski lub wislany-zalew
20cel gorskiej wspinaczki-szczyt
21 bielik symbol wolinskiego parku narodowego-orzeł
22miasto na jeziorem lebsko-Łeba
23baltyckie-Morze
24miasto na jeziorem Łebsko-Łeba
25sluza do gry lub przecinania-
26puszcza w gyrach swietokrzyskich-puszcza jodłowa
27polana, hala-łąka
28ciecz niezbeda do zycia-woda
29drewniany dom-chatka
30tworzy torfowiska na polesiu lubelskim-
31 lod na rzece-kra
32jaskinia kolo kielc-Jaskinia Raj
33gury stanowiace znacza czesc karpat polskich-Sudety
34cel podrozy statkow-port