Odpowiedzi

2010-04-08T18:27:39+02:00
Związki: budzić autorytet, zyskać szacunek, cieszyć się uznaniem.
Zdania: Kiedy dorosnę, chciałbym budzić autorytet u młodszych rówieśników.
Aby zyskać szacunek trzeba dużo czasu, aby go stracić wystarczy tylko chwila.
Ten, kto wygra turniej może cieszyć się uznaniem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:32:58+02:00
Cieszyć się uznaniem
budzić autorytet
zyskać szacunek

Doktor Iks cieszyć się uznaniem wśród grona lekarskiego. - dop. Doktor Iks

Profesor Bartoszewski budzi autorytet. - dop. prof. Bartoszewski

Jadzia wygrała mecz i zyskała szacunek koleżanek z drużyny. - dop. Jadzia
5 2 5