Odpowiedzi

2010-04-08T18:28:20+02:00
Mianownik ( kto co)
dopełniacz (kogo czego)
celownik (komu czemu)
biernik (kogo co)
narzędnik ( z czym z kim)
miejscownik ( o kim o czym)
wołacz ( o chodź tu chodźcie tu)


ps. Przypadki piszę się przez "d" przypadki ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:29:22+02:00
L.pojedyńcza
Mianownik Kto? co? jest
Dopełniacz Kogo? Czego? nie ma
Celownik Komu? Czemu? się przyglądam
Biernik Kogo? Co? widzę
Narzędnik z kim? z czym? idę
Miejscownik O kim? o czym? myślę
wołacz O!
l.mnoga jest taka sama
1 5 1