Odpowiedzi

2010-04-08T18:29:38+02:00
Woda w Nilu pochodzi z lasów równikowych, deszczowych. Ponieważ w lasach tych są bardzo duze opady deszczu, które spływają do koryta Nilu.

:)
1 5 1
2010-04-08T18:30:02+02:00
Głównym nurtem jest Nil Biały wypływający z jeziora Wiktorii w Ugandzie, rozlewa się szeroko w południowej części Sudanu.Źródłem wody w Nilu jest śnieg z położonych nieopodal gór
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:37:34+02:00
Z lasów równikowych, ponieważ tam codziennie pada deszcz, a Nil tam zaczyna płynąć. ; )
1 5 1