Przyjmijmy,że nowy samochod traci w ciągu pierwszego roku 30% swojej wartości.Ile po roku będzie kosztować samochód,jeśli cena nowrgo wynosiłą:
a)21 000zł (Wiem że tu wyjdzie 14 700zł)
b)35 000zł (Wiem że tu wyjdzie 24 500zł)
c)48 000zł (Wiem że tu wyjdzie 33 600zł)
d)120 000zł (Wiem że tu wyjdzie 84 000zł) ALE JAK TO OBLICZYĆ
POMOCYYY DAM NAJJJJ:)!

3

Odpowiedzi

2010-04-08T18:31:06+02:00
X*30 / 1000
w miejsce "x" wstaw kwote
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T18:32:43+02:00
A)21 000zł
21 000-(21 000*30%)=14 700
b)35 000zł
35 000-(35 000*30%)=24 500
c)48 000zł
48 000-(48 000*30%)=33 600
d)120 000zł
120 000-(120 000*30%)=84 000
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:34:28+02:00
A) 30% = 0.3
0.3 × 21 000zł = 6 300 zł
21 000 - 6 300 = 14 700 zł
b)30% = 0.3
0.3 × 35 000 = 10 500 zł
35 000 - 10 500 = 24 500 zł
c) 30% = 0.3
0.3 × 48 000 = 14 400zł
48 000zł - 14 400 = 33 600
d) 30% = 0.3
0.3 × 120 000 = 36 000
120 000 - 36 000 = 84 000 zł