Kupiłaś/eś przez internet towar z którego nie jesteś zadowolony.Napisz list do firmy,która ci go sprzedała .
-poinformuj,co i kiedy kupiłeś
_poskarż się na długi czas oczekiwania i brak reakcji na e-maila
-podaj 2 wady kupionego towaru
-powiedz jakiego rozwiązania oczekujesz i wyraź nadzieję na szybką reakcję.
(od120 do 150 słów)Proszę jeszcze to na polski przetłumaczyć z góry dziękuję.

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-09T22:40:40+02:00
Dear Sir
I am writing to complain about the jacket, which you sent me last monday.

Firstly - you did not answer my e-mails. I did not have a contact with you. I got my jacket after two months of waiting.
Secondly - the jacket is not a size 38, like this one, which I ordered (nie jestem pewna tego słowa) and it has a big hole on a left sleeve. It is inadmissible! I am very disappointed.

I sent the jacket back yesterday and I expect that you will exchange it for another one or you will give me my money back.

Please contact me. I would appreciate an early reply.

Your sincerely
XXXX XXXX

Jest o parę słów za mało, ale już nie miałam co wcisnąć.