Odpowiedzi

2010-04-08T18:37:12+02:00
Pan kleks kiedy zamykając akademie zobaczył piękną klepaczka zakochał się w niej i ożenił żyli długo i szczęśliwie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-10T06:47:01+02:00
-kiedy pan kleks zamykal swą akademie to zrobiło musię niezmiernie przykro że to jest jusz koniec więc za nie długo postanowił gdzie inndziej otworzyć akademie
-nadszedł czas rostania panu kleksowi zrobiło się smutno aż tu nagłe adaś niezgódka powiedział mu żeby się nie matwił że orzyjediemy tu nie długo