Odpowiedzi

2010-04-08T18:34:30+02:00
6,8 - 2,2 = 4,6
4,6 / 2 = 2,3
2,3 + 2,2 = 4,5
1 pojemnik 2,3 l
2 pojemnik 4,5 l
2010-04-08T18:35:29+02:00
X ilosc mleka w 1 naczyniu
x+2,2-w 2
x+x+2,2=6,8/-2,2
2x=4,6
x=2,3
2,3+2,2=4,5
Odp w pierwszym 2,3la w drugim 4,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:36:35+02:00
X- jedno naczynie
x+2,2l- drugie naczynie
6,8l-całość

x+(x+2,2)=6,8
x+x+2,2=6,8
2x+2,2=6,8
2x=6,8-2,2
2x=4,6 /:2
x=2,3l
x+2,2=2,3+2,2=4,5l
Czyli w pierwszym naczyniu jest 2,3l a w drugim 4,5l mleka ;).