POMÓŻCIE MI PROSZĘ !:)
Trzeba napisać krótka wypowiedź pisemną.
Mieszkasz u swojej angielskiej rodziny. Wychodzisz rano z domu, jako ostatnia zorientowałaś się że, w domu nie mam nic do jedzenia. Napisz notatkę do swoich gospodarzy.
Wskazówki :
- Zawiadom ich, jakich produktów twoim zdaniem zabrakło.
- Poinformuj, że wracasz ze szkoły, kupisz niektóre z nich (napisz jakie)
- Poinformuj, kiedy wrócisz do domu. Uprzedź o swoich planach na wieczór.
- Każda kropka osobne zdanie.
- Do kogo, od kogo.
MINIMUM 4 ZDANIA MAX 8 ZDAŃ.
Proszę nie korzystać z translatora ponieważ potrzebne jest to mi na lekcję a moja pani od angola z na się na tym i od razu rozpozna że korzystałam z translatora...
Jak macie jeszcze jakieś pytania to proszę do mnie pisać na profilu lub wiadomości a nie w odpowiedzi na te zadanie pisać jakieś bez sensowne bzdury!
Warto skorzystać daje dużo punktów i bardzo zależy mi na tym żeby była to jakaś treściwa wypowiedz...


2

Odpowiedzi

2010-04-08T18:45:08+02:00
Dear Mr and Mrs Wright,
When I was leaving in the morning I've noticed that you don't have any food.
I suggest to buy some bread, sugar, eggs, milk, a cartoon of orange juice and maybe some cheese.
If you want me to I can buy some of these products on my way back from school. If you don't mind I'd like to invite my friend to come and visit me in the evening. I think acording to that event i should also buy some ham, mushrooms, tomatoes and ketchup because we'd like to prepare a pizza.
Is that alright?
See you,
X
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:48:50+02:00
Droga ciociu!
Niestety skończyło się masło, chleb , nie ma wędliny oraz żadnych napojów i słodyczy.
Ja jak będę wracać ze szkoły mogę kupić napoje i masło, bo na resztę nie starczy mi pieniędzy. Wrócę o 17 bo idę jeszcze do koleżanki. Obiad zostaw proszę na stole, ja sobie podgrzeje. I mnie wieczorem nie ma bo jadę z koleżankami na imprezę i wrócę nad ranem.

Madam!
Unfortunately, I ended up butter, bread, meats and no drinks and no sweets.
I am as I get back from school I can buy drinks and butter, because it is not enough for the rest of my money. I'll be back by 17 because I go to my friend yet. Please leave a dinner on the table, I myself will heat. And my evening is not because I'm going with her friends to a party and I'll be back in the morning.

Czy tak może być??