1.Góra której nazwę podał Paweł Edmund Strzelecki
2. Góra w Aplacg - 4478 m na granicy włoch i szwajcarii
3. Najwyższy szczyt Kakakorum - 8611
4. Najwyższy szczyt autralii - 3798
5. Najwyższym szczytem tych gór jest Aneto
6. Masyw górski którego najwyższym szczytem jest Kibo
7. Najwyższym szczytem tego łańcucha jest McKinley
8. Góry utworzone w wyniku fałdowania hercyńskiego znajdujące się w południowej afryce
9. Najwyższy szczyt pasma górskiego Atlas

Błagam! To pilne!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:55:23+02:00
1 Góra Kościuszki
2 Matterhorn
3 K2 lub inna nazwy Czogori, Lambha Pahar, Dapsang, Kechu, Mount Godwin-Austen
4 Grossglockner
5 Pireneje
6 Kilimandżaro
7 Góry Alaska
8 G. Smocze
9 Dżabal Tubkal
2010-04-08T19:13:35+02:00
1(jest kilka gór)Mount Strzelecki-Strzelecki Peak
2.Mount Blanc
3.K2 (Karakorum)
4.Grossglockner
5.Pireneje w masywie Maladeta
6.Uhuru, Mawenzi, Shira
7.góry Alaska
8.Góry Przylądkowe - zajmuje południowy skrawek kontynentu
9.DŻABAL TUBKAL