Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:45:10+02:00
Drogi Janie Kochanowski,chciałabym panu złożyć najgorętsze kondolencje z powodu utraty córki. Jest mi bardzo przykro z tego powodu. Wiem jak bardzo jest panu smutno po Jej stracie. Ale nie wolno się załamywać. Musi się pan trzymać. Chociaż nie znałam pana córki to myślę,że była wyjątkową dziewczyną i na pewno nie chciałaby,aby pan cierpiać. Tak juz musiało widocznie być.
Najserdeczniejsze kondolencje składa Pati.
22 3 22
2010-04-08T18:50:01+02:00
Szanowny Panie Kochanowski!
W imieniu moim i całej swojej rodziny składam Panu najszczersze kondolencje z powodu śmierci ukochanej córki Urszuli. Łączę się z Panem w tym ciężkim bólu i ofiaruję swoją pomoc w tych trudnych dniach. Z wyrazami współczucia.
Juliusz Słowacki
13 4 13