Odpowiedzi

2009-11-03T13:08:17+01:00
Tlenek srebra, wodorek wapnia 2, tlenek magnezu, wodorek glinu 3, tlenek chloru5, kwas bromowy, tlenek azotu3, tlenek chromu3
2009-11-03T13:09:46+01:00
Ag₂O tlenek srebra
CaH₂ wodorek wapnia II
MgO tlenek magnezu II
AlH₃ wodorek glinu III
Cl₂O₅ tlenek chloru
HBr kwas borowy
N₂O₃ tlenek azotu III
CrO₃ tlenek chromu VI
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T13:15:32+01:00
Ag₂O tlenek srebra
CaH₂ wodorek wapnia
MgO tlenek magnezu
AlH₃ wodorek glinu(III)
Cl₂O₅ tlenek chloru(V)
HBr bromowodór ( kwas bromowy)
N₂O₃ tlenek azotu(III)
CrO₃ tlenek chromu(VI)