Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:50:06+02:00
Urozmaicoy krajobraz, liczne jeziora, lasy i zabytki.
Zabytki: Ostrów Lednicki (grod pierwszych książąt piastowskich), Katedra Gnieźnieńska, romańska rotunda w Strzelinie, Mysia Wieża nad Jeziorem Gobło w Kruszwicy. W Biskupinie najstarsza osada w Polsce.
4 2 4
2010-04-08T19:31:16+02:00
Piekne jeziora
Mnustwo szlaków turystycznych
Ośrodki wakacyjne
3 2 3